vineri, 23 aprilie 2010

Oamenilor pe care-i port in inima mea ...


Sunt oameni pe care ii port in inima mea zi de zi, clipa de clipa, insa ei nu stiu de acest lucru ! Sunt putini. Stiu ca ma voi desparti de ei doar atunci cand soarele se va stinge in ochii mei. Ma gandesc acum la ei, pentru ca nu le-am spus asta niciodata, ma gandesc la ei nu pentru ca mi-ar fi greu, ci dimpotriva mi-e foarte bine si sunt fercita, ma gandesc la ei pentru ca nu am avut curajul sa le-o spun si uite ca a venit momentul. Si aflata pe culme, constienta ca maine trebuie sa cobor vreau sa le marturisesc ca le sunt foarte recunoscatoare pentru binele pe care mi l-au daruit, fara a dori ceva in schimb, pentru mina intisa atunci cand eram doar o umbra care mai sufla … Va multumesc si va doresc tot binele din lume, dragii mei ! Va iubesc… chiar daca nu stiti asta !

3 comentarii:

  1. E foarte frumos Doinita, si sper sa fiu printre persoanele cui este adresat msg tau!!! Te iubesc foarte mult, si ma bucur ca esti prietena mea. Astazi e o zi trista pentru mine, ma dispart din nou de lucrurile si personele pe care iubesc foarte mult. Dar vantajul dragostei este ca ramane mereu in noi!.... Se duc oamenii, se schimb anotimpurile, tarile, totul se schimba... si numai dragostea ramane in noi, ca o speranta ca viata are mereu un sens.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Doina, tare tare frumos. Copmlimente ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi. Bine ar fi sa va scriti si numele dragii mei, ca sa stiu cu cine vorbesc.

    RăspundețiȘtergere